Kesibukan Urusan Dunia...

Assalamualaikum...pembuka bicara.


Lama tidak mengorak tinta di lembar ini. Mungkin kesibukan menjadi alasan yang paling relevan. Apa yang pasti, urusan dunia kekadang melalaikan banyak perkara, menghalang pelbagai kewajipan, mengundang kerja-kerja bertangguh. Walau apapun, semoga hubungan dengan Allah, sesama saudara, rakan taulan dan sebagainya tidak terjejas. Harapnya begitu lah....


Oleh kerana lama tidak berkongsi idea, kehidupan dan sebagainya di sini, fikiran terasa agak kaku untuk menghidangkan bermacam juadah cerita, idea, pengalaman dan lain-lain. Segalanya seolah-olah berebut-rebut untuk keluar dari sangkar fikiran ini. Kalau bercerita, sampai kebas jemari menaip pun belum tentu habis ke noktah penamat.


Kita lupakan saja cerita yang lalu....oppss! bukan lupa, tapi simpan saja dalam laci arkib kehidupan. Pada saat yang sesuai nanti, ia akan menjadi lembar pedoman meniti titian hidup.


Untuk entri kali ini, tiada apa yang ingin ku kongsikan. Kira zero dulu, lain kali kita jumpa lagi dengan suapan baru yang bernilai.


Wassalam. Jom santaiiiii.......


0 ulasan:

Catat Ulasan