Hakm's Home Made Burgers


Burger….terbayang rupa bentuknya? Rasanya? Cara membuatnya? Harganya? Walau apa yang anda bayangkan, burger di Malaysia ini tidak terlalu berbeza bentuk, penyediaan, rasa serta harganya.
Makanan yang berasal dari Barat ini banyak dijual tidak kira di restoran francais mahupun gerai biasa di tepi jalan. McDonald, A&W, Tony Roma’s, Burger King dan sebagainya menyediakan burger hasil resepi mereka yang tersendiri. Manakala gerai-gerai di bahu jalan selalunya menjual burger Ramly dan Otai.
Walaupun turut berstatus gerai bergerak, seumpama namanya, Hakm’s Home Made Burgers menyediakan menu burger buatan sendiri serta inspirasi tersendiri. Asalnya dari daging hancur, ‘patty’nya diramuankan sendiri oleh kami. Seperti burger lain juga, menu yang tersedia adalah burger ayam, daging, kambing serta banjo. Kami turut menjual ‘super jumbo hotdog’di mana sosejnya disediakan oleh Las Vacas dengan saiznya yang agak besar sesuai dengan harganya.Terletak di bahu jalan SS6/3, Kelana Jaya, operasi jualan berlangsung antara jam 6:00 petang hingga 12:30 malam. Datanglah, belilah dan rasailah sendiri resepi kami.

1 ulasan:

Dah takde dah, mana pergi skang bang?

 

Catat Ulasan